Rezultatele UNIQA in primele 9 luni din 2024...
Asigurarile non-auto si asigurarile de viata sustin rezultatele cu care UNI...
Citeste mai multUNIQA, una dintre companiile de asigurari de top din Romania, lanseaza la nivel local noua pozitionare de brand globala a grupului financiar, sub sloganul ”o viata mai buna impreuna”.
UNIQA, una dintre companiile de asigurari de top din Romania, lanseaza la nivel local noua pozitionare de brand globala a grupului financiar, sub sloganul ”o viata mai buna impreuna”, alaturi de promisiunea de a contribui la imbunatatirea vietii clientilor, partenerilor si comunitatii. Aceasta este sustinuta si de noul spot al brandului, despre actiuni care inspira schimbarea, pentru un viitor mai bun si mai sigur.
Prin noua pozitionare de brand, UNIQA isi ia angajamentul de a oferi mai mult decat solutii de asigurare si de a deveni un partener de incredere, sprijinindu-si clientii sa isi realizeze planurile si sa isi dezvolte afacerile, implicandu-se, totodata, in aspecte importante din cadrul comunitatii.
Noua strategie a companiei pozitioneaza in centrul sau clientii si are ca prioritate cunoasterea nevoilor acestora si generarea de produse si servicii care inseamna mai mult decat protectie financiara si reprezinta solutii inovatoare pentru viata de zi cu zi. Mai mult, sustenabiltatea reprezinta o componenta importanta a strategiei UNIQA, astfel ca organizatia pune accentul pe dezvoltarea de produse si servicii cu impact pozitiv asupra calitatii vietii.
”La UNIQA, am fost intotdeauna condusi de un angajament puternic fata de bunastarea clientilor nostri, persoane fizice si companii. Iar prin aceasta noua pozitionare, dorim sa fim mai mult decat un asigurator si sa devenim un partener pentru o viata mai buna. De altfel, credem cu tarie in rolul nostru de a oferi nu doar asigurari, ci si de a contribui activ la imbunatatirea vietii oamenilor. Promisiunea noastra este sa depunem toate eforturile pentru a crea un viitor mai bun si mai sigur pentru si impreuna cu clientii nostri. Iar acest lucru nu este doar o aspiratie, este o promisiune care va ghida fiecare decizie si actiune pe care o luam de acum inainte. Suntem incantati de aceasta noua provocare si ne dorim sa ii inspiram pe clientii si partenerii nostri sa isi aduca aportul, impreuna cu noi, la o viata mai buna in comunitatile din care facem parte.”, a precizat Paul Cazacu, CEO – Presedinte al Directoratului UNIQA Asigurari.
Noua pozitionare de brand a UNIQA vine dupa o perioada de transformare la nivelul organizatiei, marcata de lansarea strategiei UNIQA 3.0 la nivel global. In baza acesteia, UNIQA a adoptat un nou model de business, structurat pe trei paliere - Retail, Bancassurance si Corporate & Affinity - pozitionand in centru nevoile clientilor, specifice pentru fiecare dintre aceste zone. In plus, compania si-a redefinit valorile si principiile dupa care se ghideaza si care definesc modul in care actioneaza: clientul pe primul loc, simplitate, responsabilitate, integritate si comunitate.
In continuare, UNIQA isi doreste sa genereze un impact pozitiv in viata clientilor sai. In acest scop, pentru clientii retail, compania pune la dispozitie solutii inovatoare si relevante, care sunt de folos in viata de zi cu zi, iar pentru clientii corporate, UNIQA dezvolta programe de asigurare a afacerilor adaptate specificului activitatii acestora, acoperind o varietate de nevoi pentru protectie financiara.
Mai mult, angajatii UNIQA vor deveni ambasadorii acestei viziuni, prin actiuni pe care fiecare le poate initia pentru a-i inspira pe cei din jur, fie ca vorbim despre clienti, parteneri sau comunitate. Acestia vor fi repere si surse de inspiratie pentru cei din jur: colegi, parteneri de business sau cei cu care interactioneaza in afara mediului profesional.
In acest scop, UNIQA a dat startul unui program intern denumit “Responsabili pentru o viata mai buna impreuna!”, incurajand echipa interna sa foloseasca puterea exemplului personal pentru fapte bune in cadrul comunitatii, prin actiuni pentru mediu, pentru comunitate.
Avand clientii in centrul actiunilor sale, UNIQA continua sa investeasca in imbunatatirea experientelor acestora, concentrandu-se asupra zonei de digitalizare. Astfel, compania va dezvolta, mai departe, functionalitatile consultantului digital ANA, solutie implementata pentru imbunatatitea si simplificarea experientei utilizatorilor, precum si pentru a incuraja un stil de viata sustenabil, cu grija fata de mediul inconjurator. ANA va fi intr-un continuu proces de imbunatatire, in functie de cerintele pietei si de dinamica produselor de asigurare. Totodata, compania continua sa dezvolte solutiile de protectie prin asigurare, in acord cu nevoile specifice ale clientilor, pe toate cele trei segmente: retail, corporate & affinity si bancassurance.
UNIQA are o istorie de aproape 15 ani in piata asigurarilor din Romania si beneficiaza de peste 200 de ani de experienta internationala, ca parte a unui grup financiar cu o prezenta puternica la nivel european. Prin modelul de afaceri, compania pozitioneaza in centrul activitatii nevoile clientilor, oferind produse si servicii relevante, accesibile si inovatoare, la standarde inalte, cu scopul de a contribui la o viata mai buna pentru clienti, parteneri si comunitate.
Despre UNIQA
UNIQA Insurance Group opereaza pe piata romaneasca din 2008, oferind toate formele de asigurari de bunuri, de raspundere si de persoane. UNIQA Asigurari se numara printre liderii pietei romanesti de asigurari generale, oferind un portofoliu complet de produse care respecta nevoile clientilor si tendintele pietei. Compania se preocupa permanent si acorda o mare importanta dezvoltarii de produse si de solutii de asigurari integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic. In 2010, UNIQA a inceput operatiunile pe piata asigurarilor de viata, lansand compania UNIQA Asigurari de viata. Cu produse de asigurare de viata mixte, la termen si de grup, dar si cu experienta si know-how-ul UNIQA Insurance Group, compania respecta nevoile fiecarui client in parte, gasind solutiile de asigurare potrivite.
UNIQA Group este una dintre companiile de asigurari de top pe pietele sale principale din Austria si Europa Centrala si de Est (ECE). Aproximativ 21.000 de angajati si parteneri de vanzari exclusivi deservesc aproape 16 milioane de clienti din 18 tari. UNIQA este al doilea grup de asigurari ca marime din Austria, cu o cota de piata de aproximativ 21%. In regiunea de dezvoltare ECE, UNIQA este prezenta pe 15 piete: Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Macedonia de Nord, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia si Ucraina. In plus, companiile de asigurari din Elvetia si Liechtenstein fac, de asemenea, parte din UNIQA Group.
Contact UNIQA
PR: Amelia Laudat
Tel: + 40 721.291.363
E-mail: contact.presa@uniqa.ro Bucuresti, 7 septembrie 2023