Doua mii de elevi invata ce sa faca in cazul unui cutremur, ...
Mii de elevi din Bucuresti participa in aceasta toamna la sesiuni interacti...
Citeste mai multIn primul trimestru al anului 2019, obiectivele de reducere a expunerii in zona asigurarilor obligatorii de raspundere civila auto si crestere pe liniile profitabile de activitate au continuat sa sustina strategia de dezvoltare durabila a companiilor UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata.
Asigurarile non-auto si asigurarile de viata au ramas principalii contributori la aceasta evolutie, inregistrand cresteri semnificative, de doua cifre, fata de aceeasi perioada a anului anterior.
Totodata, dinamica segmentului auto a sprijinit obiectivele dezvoltarii durabile. Asigurarile obligatorii de raspundere civila auto au continuat sa isi restranga impactul asupra portofoliului, inregistrand o scadere de 17% a volumului de vanzari, in timp ce asigurarile facultative de tip Casco au luat un avans de 4%, comparativ cu primele trei luni din 2018.
In total, cele doua companii UNIQA au incheiat primul trimestru al anului 2019 cu prime brute subscrise situate la nivelul de 25,4 milioane de euro, generate de cresterea portofoliului pe segmentele de asigurari profitabile, marcand astfel o crestere de 10% fata de rezultatele inregistrate anul trecut, pentru acelasi interval.
"Ne bucuram sa putem spune ca anul in care sarbatorim 10 ani de activitate in piata asigurarilor din Romania a debutat cu rezultate pozitive pentru ambele companii UNIQA. Consecventa cu care am crescut pe segmentele de asigurari non-auto si de viata, dar si faptul ca am continuat eforturile de limitare a expunerii in zona asigurarilor RCA au facut ca strategia de crestere durabila sa genereze efectele asteptate, aducand compania in zona de profitabilitate. Este un moment important pentru evolutia UNIQA in Romania, ce ne ofera increderea ca putem continua sa ne consolidam statutul de partener puternic si de incredere in randul clientilor nostri", a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.
Optimizarea costurilor administrative pentru mai multa valoare oferita clientilor
In primul trimestru al anului 2019, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au continuat procesul de optimizare a costurilor administrative, nivelul acestora inregistrand o scadere de 9,7% fata de aceeasi perioada a anului anterior.
"Suntem tot mai conectati la rolul de a aduce valoare in viata clientilor nostri, in schimbul costurilor pe care acestia sunt dispusi sa le plateasca pentru produsele si serviciile de asigurare. De aceea, optimizarea constanta proceselor si implementarea de solutii digitale care sa imbunatateasca experienta clientilor raman prioritati importante in cadrul strategiei noastre de dezvoltare durabila. Efectul acestora a continuat sa se reflecte in rezultatele inregistrate de UNIQA si in primele trei luni ale anului 2019, prin reducerea nivelului costurilor admnistrative", a declarat Paul Cazacu, Vicepresedinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurari.
Clienti multumiti de calitatea produselor si serviciilor UNIQA
In primele trei luni ale anului 2019, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au inregistrat un numar total de 46 de reclamatii, in scadere cu 23% fata de aceeasi perioada a anului anterior, companiile continuand sa se numere printre cele mai putin reclamate companii de asigurari din Romania. Conform ultimului raport publicat de Autoritatea de Supraveghere Financiara, UNIQA ocupa cea mai buna pozitie in statistica reclamatiilor, mentinandu-si reputatia de compania de asigurari cu cel mai mic numar de petitii formulate de catre clienti.
"Investim in mod constant in solutii cu ajutorul carora imbunatatim experienta clientilor de-a lungul intregii calatorii ce defineste interactiunea cu compania noastra. Totodata, avem alaturi specialisti cu experienta si parteneri pe a caror expertiza ne bazam pentru a livra servicii la cele mai inalte standarde de calitate si profesionalism. Acest lucru ne ofera increderea ca UNIQA ramane un brand care se bucura de apreciere in randul clientilor sai, aspect confirmat si de scaderea semnificativa a numarului de petitii adresate in primul trimestru al anului 2019", a precizat Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CITO UNIQA Asigurari
Cu o istorie de 10 ani in piata asigurarilor din Romania si beneficiind de peste 200 de ani de experienta la nivel international, UNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata continua sa aduca valoare in viata clientilor sai, concentrandu-si eforturile in trei directii principale: dezvoltarea de produse si servicii relevante, care adreseaza nevoi de asigurare specifice, eficientizarea proceselor si optimizarea costurilor prin digitalizare si investitia in dezvoltarea echipei.
"Avem toate motivele pentru a sarbatori nu numai un deceniu de istorie UNIQA in Romania, ci si experientele viitoare pe care le vom oferi deopotriva clientilor si oamenilor din echipa noastra. Privim cu incredere catre urmatorii 10 ani, pe parcursul carora ne-am propus sa aducem tot mai multa valoare in viata clientilor nostri prin produse, servicii si solutii digitale care sa raspunda asteptarilor acestora in ceea ce priveste protectia prin asigurare si calitatea interactiunii cu compania noastra. Daca, peste zece ani, UNIQA va fi recunoscuta drept compania de asigurari cu cei mai loiali clienti si cea mai implicata echipa, cred ca putem spune ca ne-am atins cu succes obiectivul de a fi o organizatie care pozitioneaza clientii in centrul actiunilor sale", a adaugat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.