Rezultatele UNIQA in primele 9 luni din 2024...
Asigurarile non-auto si asigurarile de viata sustin rezultatele cu care UNI...
Citeste mai multUNIQA Asigurari si UNIQA Asigurari de viata au incheiat trimestrul al treilea din 2024 cu un volum total al primelor brute subscrise in valoare de valoare de 105,5 milioane euro. in crestere cu 17% comparativ cu aceeasi perioada anului anterior.
Pentru primele 9 luni ale acestui an, ambele companii UNIQA au raportat in total un profit statutar inainte de impozitare de 11,5 milioane euro, cea mai importanta contributie venind din zona asigurarilor generale.
Asigurarile non-auto si cele de viata au continuat sa sustina aceste rezultate, in linie cu strategia de dezvoltare durabila asumata de UNIQA pentru operatiunile din Romania.
Vanzarile de asigurari non-auto au continuat trendul ascendent in primele 9 luni din 2024, fata de intervalul similar din 2023, generand prime brute subscrise in valoare de 48 milioane euro. Asigurarile pentru locuinta, pilon important al portofoliului UNIQA - continua sa de dezvolte, cu un volum al vanzarilor pe segmentul de clienti retail cu 14% mai mare decat cel din trimestrul trei al anului trecut. Asigurarile de calatorie reprezinta, de asemenea, un segment pe care UNIQA continua sa isi diversifice produsele, astfel incat, alaturi de solutiile pentru calatoriile pe termen scurt, compania ofera impreuna cu Raiffeisen Bank un nou produs de tip abonament pentru clientii care calatoresc frecvent, cu acoperire timp de un an, ce poate fi accesat 100% digital, simplu si rapid, prin aplicatia de mobile banking.
Asigurarile facultative auto CASCO au inregistrat o dezvoltare liniara, cu mentinerea obiecivelor legate de calitatea portofoliului si un nivel inalt al serviciilor oferite clientilor.
Asigurarile de accidente se bucura de un interes tot mai mare in randul clientilor UNIQA din segmentul retail, inregistrand un avans de 60% al vanzarilor in primele 9 luni din acest an.
In zona asigurarilor pentru companii, dinamica mai accentuata de cresteri in cel de-al treilea trimestru a fost inregistrata de UNIQA pentru asigurarile de raspunderi (+16%), asigurarile CARGO (+14%) si solutiile pentru IMM (+5%). Tot pe acest segment, asigurarile de sanatate pentru companii mentin potentialul de crestere accelerata, UNIQA punand la dispozitia companiilor care doresc sa isi protejeze echipele un produs care tine cont de nevoile actuale si ofera acces la servicii medicale de cea mai buna calitate.
Asigurarile affinity, oferite de UNIQA impreuna cu partenerii sai din zona de retail, au continuat sa se dezvolte, inregistrand o crestere a vanzarilor de 32% in primele 9 luni din 2024, comparativ cu trimestrul al treilea al anului trecut.
"In primele noua luni din 2024, am continuat sa crestem pe segmentele de asigurari non-auto, prin asigurarile de locuinta – un pilon important in portofoliul UNIQA si prin asigurarile de viata si sanatate, ceea ce reflecta succesul strategiei noastre de dezvoltare durabila. De asemenea, in zona asigurarilor de calatorie, am continuat sa raspundem nevoilor pietei cu produse relevante, adaptate atat pentru calatorii pe termen scurt, cat si pe termen lung. Totodata, avem o prezenta constanta in proiectele de infrastructura majore, ceea ce intareste pozitia UNIQA drept jucator important pe piata asigurarilor corporate, in special in domeniul asigurarilor de raspunderi, dar si al altor solutii pentru companii. In ceea ce priveste segmentul affinity, am continuat sa dezvoltam parteneriate strategice cu retaileri, oferind solutii de asigurare care sunt integrate in produsele si serviciile lor si raspund diverselor nevoi ale clientilor. Alaturi de realizarile locale, integrarea intr-un parteneriat regional, care include sase tari din sud-estul Europei sub umbrela Regiunii SEE, reprezinta un pas important in extinderea operatiunilor noastre. Regiunea SEE este acum a treia piata ca dimensiune in cadrul operatiunilor UNIQA si ne propunem sa ne consolidam prezenta, construind o piata hibrida, puternica si integrata, prin solutii simplificate si armonizate pe toate cele sase piete, cu o arhitectura IT comuna ce va sustine eficienta si va imbunatati experienta clientilor nostri, pentru o viata mai buna impreuna”, a declarat Paul Cazacu, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari.
Experienta clientilor este in centrul strategiei UNIQA, astfel incat compania dezvolta continuu instrumentele digitale pentru acces rapid si facil la serviciile oferite. Portalul digital MyUNIQA reprezinta un instrument important pentru a adresa eficient nevoile clientilor care aleg in mod constant produsele si serviciile oferite de UNIQA. Astfel, noua functionalitate de generare automata a conturilor in cadrul platformei digitale aduce o serie de beneficii esentiale pentru clienti.
„Prin implementarea sistemului de generare automata a conturilor MyUNIQA, imbunatatim considerabil experienta clientilor nostri, oferindu-le un acces rapid la informatiile esentiale despre politele de asigurare si posibilitatea de a gestiona eficient contractele. Totodata, clientii pot vizualiza istoricului platilor, deschide dosare de dauna si efectua plati recurente. Toate acestea contribuie la consolidarea relatiilor de incredere si loialitate cu clientii UNIQA”, a precizat Ramona Bernic, Vicepresedinte Directorat UNIQA Asigurari.
Asigurarile de viata oferite de UNIQA in Romania au generat in primele 9 luni din 2024 un volum total al primelor brute subscrise in valoare de 38 milioane euro, generand o crestere de 43% fata de aceeasi perioada din 2023. Atat produsele bancare, cat si cele independente, vandute prin intermediul bancii, au avut o dinamica sustinuta, contribuind la rezultatele UNIQA pe acest segment.
„In primele 9 luni ale acestui an, asigurarile de viata au continuat sa evolueze printr-o crestere semnificativa a volumului primelor brute subscrise, reflectand angajamentul nostru constant de a imbunatati experienta clientilor si a fi permanent conectati la nevoile lor. Focalizati pe dezvoltarea parteneriatelor strategice, in special in zona bancara, am reusit sa aducem solutii de asigurare mai accesibile si mai relevante, consolidand relatiile cu clientii si raspunzand nevoilor lor financiare intr-un mod mai personalizat si eficient, pentru a contribui o viata mai buna si un viitor mai sigur”, a precizat Mihaela Stroia, Presedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurari de Viata.
Scorul de satisfactie acordat de clientii UNIQA pentru experienta lor in relatia cu compania pe parcursul primelor 9 luni din 2024 este situat la nivelul de 4.6 din 5. Pentru zona de solutii digitale pe care le au la dispozitie, clientii au evaluat experienta lor alaturi de consultantul digital ANA cu un scor ridicat, de 4.9 din 5.
Feedback-ul primit din partea clientilor prin intermediul petitiilor este important pentru intelegerea nevoilor si problemelor cu care se confrunta si reprezinta unul dintre reperele relevante pentru calibrarea produselor si serviciilor UNIQA in vederea imbunatatirii continue a experientei oferite acestora. UNIQA acorda o atentie constanta preluarii si solutionarii petitiilor prin toate canalele de comunicare puse la dispozitia clientilor. Astfel, in perioada ianuarie – septembrie 2024, cele doua companii UNIQA au inregistrat, in total, 137 de petitii, dintre care 131 unice si 6 conexe, volum similar cu cel din aceeasi perioada a anului trecut.
UNIQA are o istorie de 15 ani in piata asigurarilor din Romania si beneficiaza de peste 200 de ani de experienta internationala, ca parte dintr-un grup financiar cu prezenta puternica la nivel european. Strategia companiei pozitioneaza in centru clientii si are ca prioritate cunoasterea nevoilor acestora si generarea de produse si servicii pentru viata de zi cu zi. Prin modelul sau de afaceri, compania tine cont de specificul segmentelor Retail, Bancassurance si Corporate & Affinity, oferind solutii de asigurare relevante, accesibile si inovatoare, la standarde inalte. Mai mult, sustenabilitatea reprezinta o componenta importanta a strategiei UNIQA, astfel ca organizatia pune accentul pe actiuni care genereaza un impact pozitiv, cu scopul de a contribui la o viata mai buna impreuna cu clientii, partenerii si comunitatea.
Detalii despre rezultatele la 9 luni 2024 ale UNIQA Insurance Group pot fi accesate aici.
Contact PR UNIQA:
Amelia Laudat
Tel: + 40 721.291.363
E-mail: contact.presa@uniqa.ro
Bucuresti, 4 decembrie 2024