Cumpără o asigurare de călătorie Around the World și poți câ...
Află cum te poți înscrie în concurs!...
Citeste mai multDe-a lungul istoriei, oamenii au cautat mereu modalitati de a gasi siguranta intr-o lume incerta. Potcoava la usa, trifoiul cu patru foi in portofel sau un talisman norocos in buzunar — toate simboluri ale sperantei si credintei ca viata va urma calea cea buna. Dincolo de culturi si generatii, ne-am bazat pe aceste semne norocoase pentru ceea ce cu totii avem nevoie: un sentiment de siguranta.
Astazi, insa, siguranta nu mai depinde de noroc. Astazi avem asigurarile — nu doar ca un produs financiar, ci ca un instrument care face viata mai stabila, mai linistita si mai implinita. Pentru ca atunci cand impartim riscul, viata devine mai usoara pentru toata lumea. Acesta este principiul UNIQA.
Si tocmai aceasta idee sta la baza noii campanii de brand a UNIQA Asigurari — o campanie care aduce la viata sloganul UNIQA „o viata mai buna impreuna”, prin povesti emotionante, inspirate din viata de zi cu zi, care arata ce inseamna cu adevarat sa ai sprijin atunci cand conteaza cel mai mult.
Ca parte a campaniei de brand, UNIQA a lansat si o noua campanie dedicata asigurarilor de locuinta, cu un mesaj clar si simplu: „Mai bine acum”. Acest mesaj subliniaza importanta de a actiona astazi — fara sa amanam protectia — si va insoti toate campaniile de produse UNIQA. Campania pentru asigurarea locuintei se concentreaza pe momentele importante din viata, cum ar fi momentul in care cineva devine independent si paraseste siguranta caminului familial. In astfel de situatii, protectia suplimentara a locuintei si sentimentul de siguranta devin mai importante ca niciodata — iar acest sentiment de siguranta este exact ceea ce UNIQA ofera clientilor sai in fiecare zi.
Fie ca este vorba despre sanatate, familie, proprietate sau viitor — noua campanie UNIQA transmite un mesaj puternic: atunci cand impartim riscul, acesta devine mai mic pentru toata lumea.
Printr-o poveste emotionanta si imagini memorabile, usor de recunoscut, campania celebreaza frumusetea de a fi impreuna.
„Ne dorim ca aceasta campanie sa le reaminteasca oamenilor ca UNIQA nu este doar un furnizor de asigurari — suntem un partener in provocarile cu care ne confruntam zi de zi. Misiunea noastra este sa preluam riscurile clientilor nostri, sa transformam grijile in siguranta si incertitudinea in liniste sufleteasca,” a declarat Paul Cazacu, Presedinte Directorat – CEO UNIQA Asigurari.
Noua campanie UNIQA este lansata simultan in toate cele 17 tari in care compania activeaza, inclusiv in tarile din regiunea Europei de Sud-Est: Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Muntenegru, Croatia, Romania si Serbia.
Campania a fost dezvoltata in colaborare cu renumita agentie creativa Schatz & Stoeber si este complet adaptata canalelor moderne de comunicare. Pe langa mesajul sau inspirational, campania este si prietenoasa cu mediul — toate plasamentele media sunt neutre din punct de vedere al emisiilor de CO2, multumita parteneriatului cu platforma Admosfy.
Grupul UNIQA este unul dintre liderii pietei de asigurari din Austria si regiunea Europei Centrale si de Est (ECE). Cu peste 21.000 de angajati si parteneri exclusivi de distributie, UNIQA deserveste peste 17 milioane de clienti in 17 tari.
Ca al doilea cel mai mare grup de asigurari din Austria, UNIQA detine o cota de piata de aproximativ 21%. In regiunea ECE, compania activeaza pe 14 piete, iar operatiunile sale de asigurari din Elvetia si Liechtenstein fac, de asemenea, parte din Grup.
Regiunea SEE a UNIQA — care include Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Muntenegru, Croatia, Romania si Serbia — reprezinta a treia cea mai mare entitate regionala din cadrul Grupului, cu aproximativ 2.200 de angajati si 2,5 milioane de clienti.
Cu un sprijin puternic din partea Grupului, regiunea SEE continua sa dezvolte solutii de asigurare moderne, digitale si prietenoase cu utilizatorii, contribuind activ la dezvoltarea comunitatilor locale prin initiative social responsabile si investitii continue in oameni.