Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

14 Octombrie, 2024 Stiri

Consultantul Digital ANA la 5 ani de la lansare

Clientii UNIQA au economisit echivalentul a trei ani din timpul lor utilizand serviciile oferite de aceasta solutie digitala de la UNIQA.

In cei cinci ani de la lansare, Consultantul  Digital ANA, solutia inovatoare prin care UNIQA  eficientizeaza semnificativ procesul de notificare si solutionare a daunelor, a inregistrat un numar total de aproximativ 200.000 de accesari si a contribuit la solutionarea a peste 78.000 de dosare de dauna.

Cu ajutorul ANA, clientii UNIQA au economisit echivalentul a aproximativ trei ani din timpul lor, avand acces rapid si facil la procesul de avizare a daunelor online, pentru diverse tipuri de asigurari.  Tototdata, prin acesta solutie digitala, clientii pot verifica oricand statusul dosarului de dauna si, pentru asigurarile CASCO si de locuinta, primesc direct de la ANA o propunere de despagubire.

Astfel, daca in mod traditional procesul de solutionare a daunelor CASCO poate dura saptamani intregi, utilizand ANA, clientii pot finaliza totul in doar 1-2 zile.

La UNIQA, de 15 ani, punem mereu clientul in centrul activitatilor noastre si ne angajam sa oferim solutii digitale eficiente si usor de utilizat, care sa raspunda nevoilor clientilor in cel mai scurt timp posibil. Consultantul Digital ANA, acum, la cinci ani de activitate, reflecta perfect acest angajament – a simplificat semnificativ procesele de avizare, de solutionare a daunelor, precum si de consultare a diferitelor informatii, oferind clientilor nostri acces rapid la servicii esentiale, fara a mai pierde timp, fara a se deplasa din confortul caselor si fara a intampina dificultati. Vom continua sa inovam si sa dezvoltam aceste solutii pentru a face interactiunea cu UNIQA cat mai facila si mai prietenoasa pentru fiecare client”, a declarat Ramona Bernic, Vicepresedinte Directorat, UNIQA Asigurari.

Consultantul Digital ANA a devenit un element esential in relatia dintre UNIQA si clientii sai, simplificand procesele post-vanzare. Pe langa notificarea si solutionarea daunelor, cu ajutorul ANA, clientii pot achizitiona asigurari de calatorie online si pot oferi feedback despre experienta lor digitala. Multi dintre acestia au oferit evaluari de cinci stele pentru experienta oferita de ANA. Totodata, peste 50% dintre utilizatorii ANA au evaluat cu note maxime experienta lor, datorita promptitudinii, claritatii si usurintei procesului de avizare a daunelor in mod digital.  

UNIQA continua sa imbunatateasca acest serviciu online, pentru a eficientiza procesele si de a oferi o experienta 100% digitala si personalizata pentru fiecare client.

Compania planifica sa ii extinda functionalitatile consultantului digital ANA, prin integrarea de solutii bazate pe inteligenta artificiala pentru evaluarea daunelor CASCO si introducerea avizarii daunelor pentru produse Affinity.

Detalii in comunicatul de presa disponibil aici.