ANA, consultantul digital de la UNIQA, ajuta clientii sa eco...
Peste 72% dintre clienti utilizeaza acum ANA pentru a-si raporta daunele, i...
Citeste mai multSe incarca...
In data de 10.07.2025, intre orele 12:00 – 16:00, vom efectua lucrari programate pentru imbunatatirea serviciului de call center UNIQA. In aceasta perioada, este posibil sa apara intreruperi temporare in preluarea apelurilor telefonice.
Va rugam, daca intampinati dificultati in contactarea noastra telefonic, sa folositi alternativele noastre de comunicare: Consultantul Digital ANA si E-mail: info@uniqa.ro
Va multumim pentru intelegere.
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si asolicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Societatea UNIQA Asigurari De Viata S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:
Anul precedent 2024 |
Perioada de raportare: |
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
|---|---|---|---|---|---|
Luna 1 |
Luna 2 |
Luna 3 | |||
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz
| 49 | 51 | 6 | 4 | 3 |
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 12 | 10 | 1 | 0 | 1 |
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna
| 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate
| 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 37 | 41 | 5 | 4 | 2 |
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
Anul precedent 2024 | Perioada de raportare: | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
|---|---|---|---|---|---|
Luna 1 | Luna 2 | Luna 3 | |||
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
In vederea asigurarii transparentei modului de inregistrare si solutionare a petitiilor, precum si a solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor, de catre Societatea UNIQA Asigurari S.A., va punem la dispozitie urmatoarele informatii:
Anul precedent 2024 |
Perioada de raportare: |
Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
|---|---|---|---|---|---|
Luna 1 |
Luna 2 |
Luna 3 | |||
Numarul total de petitii inregistrate unic per petent si per caz
| 124 | 139 | 21 | 9 | 21 |
Numarul total de petitii solutionate favorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 15 | 14 | 1 | 2 | 3 |
Numarul de petitii solutionate favorabil referitoare la dosare de dauna
| 11 | 8 | 0 | 1 | 2 |
Numarul total de petitii pentru care dosarele de dauna au fost achitate
| 5 | 3 | 0 | 0 | 0 |
Numarul total de petitii finalizate nefavorabil, inregistrate unic per petent si per caz
| 109 | 123 | 20 | 7 | 16 |
Solicitari de solutionare alternativa a litigiilor
Anul precedent 2024 | Perioada de raportare: | Ultimele 3 luni ale perioadei de raportare | |||
|---|---|---|---|---|---|
Luna 1 | Luna 2 | Luna 3 | |||
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor | 7 | 7 | 0 | 1 | 1 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate efectiv | 7 | 6 | 1 | 0 | 1 |
Numarul total al solicitarilor de solutionare alternativa a litigiilor solutionate favorabil asiguratilor, contractantilor, beneficiarilor, persoanelor prejudiciate sau reprezentantilor acestora | 2 | 1 | 0 | 0 | 1 |
UNIQA Asigurari a lansat UNICASCO, noua asigurare facultativa pentru autovehicule, o solutie completa pentru protectie financiara, care se potriveste la fix nevoilor clientilor, indiferent de evenimentul neprevazut cu care acestia se confrunta.
Care sunt beneficiile UNICASCO?
Noua asigurare facultativa pentru autovehicule ofera un pachet de baza complet, usor de personalizat prin adaugarea clauzelor suplimentare, in functie de nevoile de acoperire ale fiecarui client.
Pentru politele cu fransiza, clientii beneficiaza de un voucher 100 EUR cadou la prima dauna partiala, daca reparatia se efectueaza in reteaua de unitati de service partenere ale UNIQA Asigurari.
Asistenta rutiera oferita gratuit 24/7 si Call-Center non-stop, accesibil la numarul 0374.400.400 sunt, de asemenea, servicii cu valoare adaugata, asociate noului produs UNICASCO.
Totodata, clientii UNICASCO beneficiaza de un proces simplificat de notificare a daunelor cu ajutorul ANA, asistentul digital recent lansat de UNIQA Asigurari in premiera pentru piata asigurarilor din Romania.
ANA, consultantul digital de la UNIQA, ajuta clientii sa eco...
Peste 72% dintre clienti utilizeaza acum ANA pentru a-si raporta daunele, i...
Citeste mai multUNIQA sustine IMM-urile cu solutii inovatoare si personaliza...
UNIQA mizeaza pe inovatie, consultanta si parteneriate pentru a veni in spr...
Citeste mai multUNIQA in prima jumatate a anului 2025...
Cresterea vanzarilor, mai multe daune platite si profitabilitate consolidat...
Citeste mai multAna Negulescu preia rolul de Director Solutii de Asigurare C...
Ana Negulescu a fost numita in functia de Director Solutii de Asigurare Cor...
Citeste mai multUNIQA sarbatoreste 6 ani de excelenta digitala cu consultant...
De la lansarea sa in 2019, consultantul digital ANA a schimbat fundamental ...
Citeste mai multUNIQA accelereaza cresterea in Europa Centrala si de Est: ex...
In cadrul unei vizite strategice in Muntenegru, Wolfgang Kindl, Membru al D...
Citeste mai multDevino expert in finantele tale personale
Planificarea financiara, monitorizarea bugetului, cheltuielile... Toate ace...
Citeste mai multIn ritmul alert al vietii de acum, multi dintre noi ne simtim coplesiti de ...
Citeste mai multSapte lucruri pe care trebuie sa le faci inainte de a cumpara o noua locuinta (cu credit)
Cand te hotarasti sa cumperi un apartament sau o casa, ai in vedere cateva ...
Citeste mai mult