Se incarca...

Mergi la conţinutul principal

UNIQA Stiri

16 Iulie, 2024 Stiri

Interviu cu Andreea Vlasie, Director al Directiei Bancassurance si Telesales UNIQA

Exista un apetit ridicat pentru produsele de asigurare distribuite prin parteneriatele de tip bancassurance. In colaborare stransa cu partenerii nostri bancari, ne-am adaptat strategia pentru a fi prezenti acolo unde sunt clientii lor: in sucursale, pe platformele online sau disponibili pentru apeluri de vanzare.

Andreea Vlasie, Bancassurance & Telesales Director, UNIQA, povesteste intr-un interviu acordat pentru Ziarul Financiar despre evolutia spectaculoasa a diviziei pe care o conduce in cadrul UNIQA, inclusiv in 2024, an in care UNIQA aniverseaza 15 ani pe piata din Romania, precum si despre preferintele clientilor atunci cand aleg sa achizitioneze o asigurare.

In ultimii ani, evolutia UNIQA, implicit a segmentului Bancassurance, s-a concentrat pe experienta partenerilor si clientilor prin automatizarea fluxurilor de lucru, pe implementarea produselor de tip stand-alone (individuale) si pe lucrul in echipa.

Cand spun echipa, nu ma refer doar la colegii din UNIQA, ci la echipe mixte de lucru, care au in componenta atat membrii partenerilor nostri bancari, cat si pe cei ai furnizorilor externi de servicii. Am demonstrat de multe ori, in cadrul proiectelor, ca ne putem depasi limitele si ca este important sa ne respectam termenele asumate. Referitor la echipa Bancassurance, aceasta administreaza un portofoliu de cinci parteneri bancari, actionand ca un liant intre departamentele interne si externe implicate in proiecte”, a declarat Andreea Vlasie.

Divizia de Bancassurance & Telesales a UNIQA, dezvolta o gama variata de servicii de asigurare, pentru distributia prin partenerii bancari, urmareste cu atentie interesul romanilor pentru produsele de asigurare si se concentreaza pe identificarea de solutii pentru deservirea acestora cu optiuni care le raspund nevoilor, la indemana si usor de accesat. Iar rezultatele unei strategii solide se pot observa in cifrele obtinute in ultimii ani, care indica un apetit in crestere pentru produsele de asigurare oferite de UNIQA. 

Articolul integral este disponibil aici: https://www.zf.ro/info/andreea-vlasie-divizia-bancassurance-uniqa-exista-apetit-ridicat-22385665