Interviu cu Paul Cazacu, CEO UNIQA Asigurari...
In 2025, evolutia UNIQA va continua sa fie sustinuta de cresteri in zona as...
Citeste mai multPaul Zarzara a fost confirmat de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara in functia de Director Daune din cadrul UNIQA Asigurari. Acesta detine o experienta de aproximativ 13 ani in domeniul asigurarilor si financiar bancar, ocupand pozitii cheie in companii prestigioase de profil din Romania, precum si pe international, in cadrul unei corporatii globale care furnizeaza servicii de transformare digitala si externalizare a proceselor.
Paul Zarzara a fost confirmat de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara in functia de Director Daune din cadrul UNIQA Asigurari. Acesta detine o experienta de aproximativ 13 ani in domeniul asigurarilor si financiar bancar, ocupand pozitii cheie in companii prestigioase de profil din Romania, precum si pe international, in cadrul unei corporatii globale care furnizeaza servicii de transformare digitala si externalizare a proceselor.
In calitate de Director Daune, Paul Zarzara isi propune un amplu proiect de digitalizare: “Dorim implementarea unei noi platforme de management al daunelor, prin care clientii sa notifice daunele asistati de un robot digital si algoritmi, iar colegii nostri sa poata administra dosarele rapid si eficient. Prin programul de optimizare a proceselor si transformare digitala a activitatii de daune, dorim sa oferim o experienta pozitiva clientilor nostri si sa eficientizam operatiunile interne pentru a avea cele mai bune servicii de pe piata din Romania.”
De asemenea, in cadrul diviziei de daune a fost introdus un instrument de imbunatire continua a proceselor, OPEX – Operational Excellence Program, care are la baza Lean Six Sigma. “Alaturi de investitii importante in traininguri si initiative de digitalizare, ne dorim sa garantam clientilor nostri cele mai bune solutii orientate catre nevoile lor”, a adaugat acesta.
Programul de transformare a functiei de Daune are un rol foarte important in cadrul UNIQA Asigurari, misiunea companiei fiind aceea de a oferi clientilor servicii excelente in schimbul primei de asigurare, servicii post-vanzare de incredere, iar in momentul solutionarii daunelor, satisfactia clientului trebuie sa fie prioritara.