Doua mii de elevi invata ce sa faca in cazul unui cutremur, ...
Mii de elevi din Bucuresti participa in aceasta toamna la sesiuni interacti...
Citeste mai multPrin noua pozitionare de brand, compania lanseaza promisiunea de a contribui la imbunatatirea vietii clientilor, partenerilor si comunitatii.
UNIQA lanseaza la nivel local noua pozitionare de brand globala a grupului financiar, sub sloganul ”o viata mai buna impreuna”, alaturi de promisiunea de a contribui la imbunatatirea vietii clientilor, partenerilor si comunitatii. Aceasta este sustinuta si de noul spot al brandului, despre actiuni care inspira schimbarea, pentru un viitor mai bun si mai sigur.
Prin noua pozitionare de brand, UNIQA isi ia angajamentul de a oferi mai mult decat solutii de asigurare si de a deveni un partener de incredere, sprijinindu-si clientii sa isi realizeze planurile si sa isi dezvolte afacerile, implicandu-se, totodata, in aspecte importante din cadrul comunitatii.
”La UNIQA, am fost intotdeauna condusi de un angajament puternic fata de bunastarea clientilor nostri, persoane fizice si companii. Iar prin aceasta noua pozitionare, dorim sa fim mai mult decat un asigurator si sa devenim un partener pentru o viata mai buna. De altfel, credem cu tarie in rolul nostru de a oferi nu doar asigurari, ci si de a contribui activ la imbunatatirea vietii oamenilor. Promisiunea noastra este sa depunem toate eforturile pentru a crea un viitor mai bun si mai sigur pentru si impreuna cu clientii nostri. Iar acest lucru nu este doar o aspiratie, este o promisiune care va ghida fiecare decizie si actiune pe care o luam de acum inainte. Suntem incantati de aceasta noua provocare si ne dorim sa ii inspiram pe clientii si partenerii nostri sa isi aduca aportul, impreuna cu noi, la o viata mai buna in comunitatile din care facem parte.”, a precizat Paul Cazacu, CEO – Presedinte al Directoratului UNIQA Asigurari.
Noua pozitionare de brand a UNIQA vine dupa o perioada de transformare la nivelul organizatiei, marcata de lansarea strategiei UNIQA 3.0 la nivel global. In baza acesteia, compania pozitioneaza in centrul actiunilor sale clientii si are ca prioritate cunoasterea nevoilor acestora si generarea de produse si servicii care inseamna mai mult decat protectie financiara si reprezinta solutii inovatoare pentru viata de zi cu zi. Mai mult, sustenabiltatea reprezinta o componenta importanta a strategiei UNIQA, astfel ca organizatia pune accentul pe dezvoltarea de produse si servicii cu impact pozitiv asupra calitatii vietii.
Totodata, UNIQA si-a redefinit valorile si principiile dupa care se ghideaza si care definesc modul in care actioneaza: clientul pe primul loc, simplitate, responsabilitate, integritate si comunitate.
Detalii aici.